random monolog

September 24, 2010

untuk kamu si bidadari

.


untuk kamu si bidadari,
usah menangis sendiri,
kerana aku sentiasa ada utk menangis bersama kamu.
masih igt dulu?
kau duduk dan menangis bersama aku.

aku tahu kamu sakit kerana cinta itu.
sabarlah.
dan aku ada untuk kamu.
aku x mahu kamu sedih.
kerana kamu tinggi di hati aku.

ceritakan..luahkan..
biar aku tahu..
peduli apa org kata.
aku tetap disebelah kamu..
kamu bidadari yang paling cantik dan aku sayang.

jangan bersedih sendiri..
aku mahu sentiasa menemani kamu.

p/s:untuk bidadari yang sentiasa ade di setiap jatuh bangun aku..yang sentiase faham hati aku,yang sentiasa masih percaya pada aku biar org lain tidak...aku sangat sayang kamu..siti nur izzah abd malik.

1 comment:

Izzah said...

*nangis*

Terima kasih tak terhingga sayang:')