random monolog

September 27, 2010

seratus.

.


kegembiraan.
kadang kadang selalunya kite sentiasa mahu kegembiraan sahaja.
selalunya kita harap kegembiraan itu sentiasa ade sampai akhir masa.

macam kawan kawan
selalunya aku harap kawan kawan sentiasa ade.
bukan sebagai peneman waktu aku takut pegi toilet malam2 je.
tapi sebagai kawan yang ade dalam hati aku.
yang kalau boleh biarlah ia kekal semacam itu hingga liang lahad jadi rumahku.
yang kalau boleh biar mereka sentiasa di hati dan perasaan aku.

tapi tuhan itu ada.
kita takkan pernah tahu sampai bila kawan masih kekal kawan.
kita takkan pernah tahu sampai bila nama kawan itu masih diingat.
kita takkan pernah tahu bila kawan itu terasa hati dan berlalu pergi dari kita.
kita tak tahu..

jadi untuk kawan kawan..entri yang ke seratus ini untuk kamu2.
yang masih rasa mereka kawan aku.
terima kasih kerana masih ada dan lahir ke dunia.=)



                                                                          dengan penuh cinta,
                                                                             Kadijah Kamis.

1 comment:

Izzah said...

Syukran jazilan for being my friend too:) haha boleh tak campur2 macam tu:D

*hugs*