random monolog

March 28, 2010

tiada tittle.

sekali lagi entry ini xde kena mengena dgn sape2..
jgn perasan...blog aku..aku tulis je la ape aku nak kan?
na bace silakan...
--------------------------------------------------------------------------------------------------

situasi1:

buat ke berapa kali kau kate perempuan yg sama cantik..
dan aku kenal perempuan itu..
utk yg pertama kali aku dgr, aku hanya ketawa.
tanpa ade perasaan cemburu bute..
utk yang ke berpuloh kali kau katakan bende yg same..
aku terkilan.cemburu sudah pasti terbit.tapi aku lebih terkilan.krn kau seolah x menghargai aku yg hari2 disisi kamu..

situasi2:

jom gi pantai 'b'.
jom...
jom dok kat batu tu..
jom..
kete tu...blablabla...
lampu kete ni blablabla...
aku dgr.bkn x minat tp thats not girl stuff.
bile aku start cite girl stuff dan kau x wat ape2 reaksi.
baik aku diam.

situasi 3:

aku mintak kamu pggl aku syg.
ye aku sgt gedik.
tp sekurgnye aku xgedik ngan pakwe org lain.
dan jawapan kau bg..
sori kamu x confirm lagi..
ye..terima kasih.
senyum sajalah nox.






mungkin kau patut bersame perempuan besi yg xde hati perasaan.

1 comment:

PRICE TAGGED said...

so sweet story ko...
adt becinte..ngeh3..