random monolog

March 26, 2010

monolog perempuan gile.

ops..sblm korg bace.
bace entry ni dgn hati terbuke.
n jgn relatekan dgn sape2..
entry ni xde kaitan ngan sape2..
jgn PERASAAN..
k..
-------------------------------------------------------------------------------------------------



yg baik:kau ok nox?

ok je nape?

yg jht:ko ni x abes2 belakon..nox..nox..

ok.fine aku mmg x ok.ko puas!

yg baik:kau kenape?

kekasih aku...die jauh lbih sempurna dr aku.

yang baik:ok la tuh.pe problem?

aku pon rase ok mule2..tp bile da lame bru aku sedar..dlm cinta xboley ade seorg yg terlalu sempurna yang seorg cacat cela..sakit.

yang jht:hah..serve u rite..ko tu yg bodoh la gile..ko bkn x tau mcm mne dri kau.teruk..xde laki yg perfect cam dye akn pndg kau.

tp cre dye pndg aku btol2 wat aku fkir dye syg aku yang cacat cela..

yang jht:nox..nox..dye pndg kau sbb kesian.dye boleh dpt pompuan lagi bgus dr kau.watpe dye na stick nga kau lame2..

tu lah..haha..bodoh kan aku?patot cermin dri dulu..
da la muke x cantik..isap rokok plak..xreti makeup..xreti na bergaye cam pompuan lain.tau pkai tshirt nga jeans je..haha..mane ade org pndg aku..aku yg prasan...

yang baik:sape kate xde org pndg kau?kau cantik dgn care kau la nox..sejak bile kau kesah dgn pe yg org lain pkai?sejak bile pulak ko suke ikot telunjuk org lain?

aku da jadi mcm tu..cinta wat aku bodoh krn aku mahu kejar cinta sempurna die.aku kejar tp aku xcube tok tutop cacat cela aku..aku kejar je tp aku x cube utk jd sempurna..silap aku.

yang jht:kesian kau sial!haha..xde sape akn nangis dgr cite kau..org da tau ko tu yg bodoh.ko da dpt cinte yg sesuai ngan kau dulu.tp ko rase ko da ckop bgus na cri yg lagi sempurna..bodoh..ade otak letak kt mate..bile mate tgk cantik terus ambil.

ye..slh aku..xpe..aku xsdey pon.cume aku rase terkilan sebab x mampu capai cinta itu.

yang baik:ko akn jupe..tuhan dah tetapkan..

ye..aku tahu..

yg jht:tp igt nox..ko xkn dpt secebis pon cinta setinggi itu..perempuan mcm kau layak utk lelaki biase je..xkire mcm mne kau cintekn die pon..lupekan je la..

tp selagi die ade tok dgr crite aku,tok crite mslh dye kat aku..xslhkan?

yg jahat:lantak kau la nox..aku da igtkan..

xpe tuhan ade..tuhan msti sygkan aku.



p/s:kalau rase aku mengarut jgn bace..
haha..
tp korg dah terbace..
sori kalau wat korg lagi serabut.
tp sukati aku la kan?





1 comment:

PRICE TAGGED said...

i like it...=)
think positive...bla..bla..