random monolog

March 29, 2010

di saat tiada lagi cinta di mata kamu untuk aku.

.




hey sayang..
di saat aku tidak lagi melihat cinta di mata kamu..
jadi aku peluk kamu supaya tidak aku nampak jernih mata kamu..
supaya aku masih terus percaya bahawa kamu masih sayang aku melangit seperti dulu.

hey sayang..
di saat aku tidak lagi melihat cinta di mata kamu..
jadi aku pegang erat hangat tangan kamu..
supaya aku puas merasa kehangatan itu andainya esok kau pergi tinggalkan aku.

hey sayang..
di saat aku tidak lagi melihat cinta di mata kamu..
jadi aku pandang ke luar sisi keretamu..
supaya aku tidak terlepas satu pun pemandangan terakhir aku
dr dalam kereta kamu..waktu hanya kita berdua.

hey sayang..
kau masih sayang aku..
aku tahu.
tapi bukan lagi dr sepenuh hati kamu.

hey sayang..
biar aku terus hidup dalam mimpi kau masih sayang aku..





.
.
.

5 comments:

RastaMat said...

Genre : Reggae / Dub Beat / Ska
Release : Julai 2010
Artis : Guwa Rastamat
Komposer : Frank
Penulis lirik : Nox

me your nightmare. said...

haha...
da ade muzik ke?
hui...

RastaMat said...

dah siap..
janganla risaw..
nanti ko pon akan terkenal beb..

me your nightmare. said...

haha...
mengarut je ko nih mat...
tp kan...bile ko yang nyanyi..
aku tkot org kompius...
msti dorg pelik asal farid kamil nyanyi lagu reggea nih..

RastaMat said...

uish nok..
ko ni, spekulasi antara aku dan farid kamil dah abesla nok..
ko ni saje je nak bangkitkan semula..
jgnla ckp mcm tu..
segan abang mat..
hahahahaha...