random monolog

May 24, 2010

menulis tentang cinta.

x salah kan?
ini kertas aku..

bismillahirahmanirrahim..
mungkin kamu2 rase aku terlalu muda untuk mendefinasikan cinta disini.
tapi bacalah dulu..fikiran orang yang kamu rase hanye mengikut perasaan mude.

cinta itu bagi aku sesuatu yang indah,suci.
cinta itu buat kau fikir semuanya positif.
cinta itu buat kau nampak yang buruk itu baik.
cinta itu buat kau lihat betapa bodohnye diri kau.

sebelum kamu2 salah paham..
cinta yang aku maksudkan disini adalah cinta sepasang kekasih.
xkire kau lesbian,gay or straight.

aku mahu cerita..
aku pernah jatuh cinta dgn seorang duda..
anak due..dan aku terlalu sayang kan die..
waktu aku bercinta dgn die umur aku baru 19 tahun..die?
34 tahun..
tapi cinta..
aku jadi ...
 buta
 pekak
 tuli...

die tiada ape..
kerja x tetap..
rumah belas kasihan org..
hisap dadah..
tapi cinta...
aku jadi..
 buta
 pekak
 tuli..

hampir setengah tahun aku bercinta dgn die..
ikut die kemane saje..
study entah ke mane..
yang aku fikir..
die aku yang punye..
sampai mak bapak aku dpt tau..
dan mereka halang aku jumpe or contact die lagi..
mereka tukar no telefon aku..
tapi cinta..
aku jadi
 buta
 pekak
 tuli..

aku kol die balik...
betape aku sangat sayangkan die..
sehingga thap die maki keluarga aku..
sehingga tahap die jaja nombor aku dan bgtahu aku ni bohsia..
aku masih cinta kan die..
itu kebodohan aku..

korang yang membace mungkin rase betape aku gile boleh cinte lagi org camtu..
tapi korg x rase..korang x tahu betape sikse menahan rindu..
sikse menangis sorg2 bile xdpt tido sbb igtkan die..
itu cinta yang paling sakit aku terima.

tapi pade usia aku 21 tahun ni..
aku pandang balik ke belakang..
aku menyesal..
aku telah rosakkn umur 19 tahun aku dgn tragedi yang teruk..
cinta yang bodoh..
menyesal..
sumpah..
kalau aku boleh ulang mase..
aku mahu kembali pade umur 19 tahun dan xmahu jatuh cinta pada die..
kalau aku boleh padam balik perkare yang dah berlaku..
aku akan padam semuanye yang berkaitan cinta aku dan die..

menyesal..
percayelah..
fikir sebelum kau buat sesuatu..
fikir sebelum kau jatuh cinta..
mmg kite x boleh halang cinta yang dtg..
tp kalau kau x mahu menyesal dgn cinta yg bodoh tu..
kau fikirkan balik..

2 comments:

Aleen Aiden said...

jln cni jap tuan punye blog.. ;)
itu kan namenye pengalaman..dr pengalaman kite blaja.its time 2 look 4ward now! ^_*

me your nightmare. said...

yeah...aku tulis untuk mengingatkan yang lain..