random monolog

October 25, 2012

lupa

kegembiraan buat aku lupa
dimana kaki ini dipijak.
aku lupa kaki ini masih atas tanah tuhan
aku lupa dimana letak diri di mata manusia lain
aku lupa yang sebenarnya aku telah hancur dimamah manusia
aku lupa kegembiraan hanya sekejap,tuhan boleh tarik bila dimahu
aku lupa hinanya aku untuk satu kebahagiaan
aku lupa yang sebenarnya aku dipijak hingga hancur berkecai x tercari lagi.


ingat..jgn jadi macam aku..
kalau maruah kau sudah dipijak..pergi saja
jangan tunggu lagi..
jangan sedapkan hati manusia boleh berubah..pergi saja.
sebelum terlambat.

manusia mmg boleh berubah..sepantas masa
tapi kau lihat mereka berubah demi kau?
kau lihat mereka berubah seperti kehendak kau?
itu soalannya..
aku sendiri x berubah untuk org lain..
aku hanya gila dengan kebahagian
sampai aku lupa
macammane nak berubah untuk kekalkan kebahagiaan.


semuanya berkecai..xtercari lagi serpihannya..

No comments: