random monolog

October 14, 2010

sumpah
aku rase aku tak pernah lagi seteruk ini
rase seperti terkebawah sekali
rase seperti hilang dalam laut hitam pekat
yang paling aku takuti
sunyi

menyedihkan
ye....bangun waktu matahari tinggi
keluar untuk kelas atau makan
hadap muke teman serumah
cube senyum sehabis manis
padahal dalam hati.....pedih..

seorg kawan kate
aku seorang yang tough
maksud dye aku masih boleh pegi karok gelak sakan nyanyi sakan
walau sekarang sebenarnye hati aku sedang tsunami layaknye

kalau die bace aku mahu die tahu..
aku bukan tough
aku perempuan hipokrit yang paling takut untuk menangis sebab cinta sekarang
sebab aku pernah menyesal bile aku sedar betapa bodohnye aku dulu menangis mengharap cinta suci dr lelaki yang teruk menyakitkan dulu

bodoh..
aku rase itu kesilapan aku paling bodoh..
jangan respect orang mcm aku..
kau akan di anggap gile.

2 comments:

Izzah said...

heeiiii biasalah hidup...

:'(

hipokrit itu kuat:)

sayanggg kauuuuuuu nak pelukkkkk kuat2!!

me your nightmare. said...

yes...syg kau jugak...