random monolog

October 31, 2010

maafkan aku sekali lagi



gile harini.macam down yang teruk.tidur umah zie.owh maybe korang x kenal.nati aku tunjuk gambar die.aku rasa cam haram gile.bodoh2 je asenya.aku baca blog kamarul.dan aku sedar aku sudah terlalu menyakitkan die.entahlah..aku mang macam ni.tyme wat org tu sakit ati sikit aku x pikir.harap xde la die menyumpah aku.maaflah..maafkan diri aku..mulut aku..fikiran aku..hati aku..semuanya..mase aku sakitkan kau sebab aku pikir kau pon pernah sakitkan aku.tapi bile kau diam aku rase kau sangat sakit..tapi sumpah..aku rase kalau di beri pilihan kau xkan terpikir untuk ke hati aku lagi..kan?itu lebih baik..kau patut dapat perempuan lagi baik.kau patut jatuh cinta dengan perempuan yang dok terperuk kat rumah...masak...lipat baju...iron baju...kemas rumah...semuanya lengkap..bukan macam aku...aku x suke buat sesuatu benda untuk kepuasan hati org lain...walaupun untuk kekasih..sorry...my bad.

No comments: