random monolog

April 23, 2010

yang aku ada.

Shahrulnizar Abu Bakar.
16 4 19...
28-30 thn.

yang aku tahu pasal dia.tu je.
lain ayah tapi same mak dgn aku.
duduk sebumbung dari aku lahir
sampai sekarang..
macam mane aku tahu hari lahir die?
dari handphone die.
mak aku pon x igt bufday die.
umur die pon aku x pasti..
padahal aku rase die lah adik beradik yg wajib aku selidiki semuanya.
susah..sgt susah..
na dgr suare die pon..
sumpah susah.
berselisih dlm rumah masing2 tunduk.
makan semeja..jgn harap.
die hanya bercakap dgn mak aku je..
itu pon kadg2.
kesian..aku sayang die..
sebab die je yang aku ade..
abang aku seorg..
yang lain same bapak dgn aku tp x same mak..
setahun sekali pon blm tntu dpt jumpe.

aku teringin na bercakap dgn die macam org lain berckp dgn abgnye..
susah..
die hanye reti senyum ataupon xde reaksi ape2 langsung.
=)

tp aku syg die..abang aku yg paling selalu aku jumpe.

2 comments:

Camaro182 said...

hum...mcm kesian je kat die...cbe la usaha gak suh die bcakap nga awak.ms die tgh bcakap nga mama tu awak pon tye la pape kat die...slow2 tye...

me your nightmare. said...

huh...kalu die x senyum die blah mcm tu je..
da bese da kene..