random monolog

April 24, 2010

hilang.







aku terserempak dgn bahagia.
senyum..ketawa..
aku terlupa yang lain.
yang pernah suntik bahagia pada aku.
aku terlupa betapa aku sgt mengharapkan dia dulu.
tetapi bila bahagia itu muncul depan mata..
aku lupa.

betapa dulu aku rasakn dia dewa.
dia sentuh hati aku dengan lembut.
buat aku senyum lepas menangis begitu lama.
buat aku rasa dia arjuna hati aku.
tapi tiada sepatah...

dan aku teruskan berlakon seperti tiada apa.
dan aku teruskan bahagia seperti lupa semua.
memang itu yang patut aku lakukan.
kerana aku x dicintai..
hanya menyintai.

dan sekarang aku rasa aku sudah hilang dia.
betapa aku langsung x kenal dia.
kelakar..
hilang..aku sudah hilang dia.arjuna.




2 comments:

RastaMat said...
This comment has been removed by the author.
Camaro182 said...

cerite sape pule yg ini???