random monolog

February 17, 2010

yang kau kata,yang aku percaya.

yang kau kata,
perempuan itu lemah.

yang aku percaya,
perempuan mudah mengalah(malas bertengkar)

yang kau kata,
perempuan itu bodoh..xtahu apa2.

yang aku percaya,
perempuan itu tidak mahu kamu kelihatan bodoh dari dia.

yang kau kata,
perempuan itu materialistik.

yang aku percaya,
perempuan itu mahu masa depan cerah.

yang kau kata,
perempuan kuat merajuk,sensitif melampau.

yang aku percaya,
kau langsung tak reti memujuk.

yang kau kata,
perempuan itu objek melempias nafsu.

yang aku kata,
perempuan itu memberi zuriat,mengemas rumah kau,gosokkan baju kau,basuhkan seluar dalam kau,tolong cari duit untuk kau,teman tidur kau yang berdengkur bagai nak runtuh rumah.



kalau kau berfikir yang macam ni..kau hanya ada ego.

2 comments:

RastaMat said...

aku suke sangat ini...

me your nightmare. said...

=)
jgn jdi org begini ok..
aku babab ko..
haha