random monolog

February 01, 2010

pandang matahari mata pun bergenang.

pandang-pandang si mathari.
makin di pandang makin berseri.


lately ni selalu dgr org curang.dari first love aku mase skolah dulu aku tak pernah fikir pon pasal bende macam ni.tapi dah makin tue ni makin byk bende merepek aku pikir.aku pernah mencintai,aku pernah dicintai(mungkin),pernah di tinggalkn,pernah meninggalkan.

bile aku start cintakan seseorg aku anggap tu perasaan aku.aku ade hak.bile aku tinggalkan org aku fikir org tu bukan jodoh aku.so aku pon blah.biasanye aku blah ade sebab la kan.org lain pon mesti gak camtu.ade sekali aku blah dr org sebab org tu jarang dapat msg/kol/jumpe aku.pastu aku akan suke plak kat org yang selalu msg/kol/jumpe aku.tapi bile dpt pula aku akan merungut mls msg/kol/jumpe..haih..

aku tak tau perempuan lain.tapi macam diri aku sendiri aku jarang boleh bersyukur ngan pe yang aku ade.selalunya aku mahukan yang lebih baik dari pe yang aku dah dapat.pastu bile dah dapat,aku still xpuas hati jugak.

haih..sape boleh ajarkan aku bersyukur?

3 comments:

RastaMat said...

Meh guwe ajar loh care bersyukur..
1.Bersyukur..
2.Bersyukur..
3.Bersyukur..
4.Bersyukur..
5.Bersyukur..
6.Bersyukur..
7.Bersyukur..
8.Bersyukur..
9.Bersyukur..
10.Bersyukur..
11.Bersyukur..
12.Bersyukur..
13.Bersyukur..
14.Bersyukur..
15.Bersyukur..

SEKIAN dari RastaMAT..
Salam Kesyukuran...

me your nightmare. said...

=)
ok..
aku cube mat..
tiap2 ari eh kne ckp ni?

RastaMat said...

Bukan setakat cakap,ko kene sematkan dalam sanubari ko..
Letak pekataan 2 dlm minda sedar dan minda luar sedar ko..
Ada paham..