random monolog

January 19, 2010

tolong la..dont be sarcatism.

bila ko anggap diri ko kawan aku ko xpatut...

1. ajak aku keluar malam balik rumah kau bile mak bapak kau xde kat rumah..
2. bile aku tolak ajakan kau,kau xpatut ckp "member da ade bf,da x igt kat aku"
3. kamon la bro..sekali aku ckp xna,so aku xna la..jgn msg hari2 tulis"kuk,aku na culik ko mlm ni bley"(he prefer to call me kuk=mangkuk,but i still think he is my best fren).
4. bile aku ckp aku syg kau x bermaksud aku na peluk cium kau.

ok,kau boleh ckp dulu aku x mcm ni pon..
aku akn jawab,bile kau da anggap "kawan baik" kau ni pelepas nafsu kau..sori..kau salah org.

tolong la..na kawan,kawan la..
bile aku ckp aku da ade bf,how come kau na culik aku bwk balik umah mlm2.
kalo awek ko wat cmtu ko xmara ke?
ko boleyh plak jwb...

"eleh kuk,ko na setia plak.blah la.."

ok..fine kalo pandangan kau kat aku da berubah sebab aku suke kuar ngn laki..aku jawab..
aku akan kuar dgn laki yg masih aku aku kwn dye je..x lebih dari tu.
paham??

tolongla..aku x kisah ko na anggap aku pompuan mcm mane pon..mmg aku x baek.aku jahat.
tapi sekurg2nye aku x hipokrit mcm org lain..
aku tunjuk prangai aku..
x sorok2..

bile aku belajar utk setia boleh x ko jgn kutuk aku.
aku tau kalau aku setia pon blm tentu lagi bf aku setia.
maybe die akn tgglkn aku jgk bile dye da dpt cari yg lagi bagus dr aku..

waktu tu aku xkn menyesal.sebab aku aggp tu karma..
kalau aku pernah tgglkn org sblm ni.
kalau aku pernah curang dgn org sebelum ni.
kenapa bf aku sekarang x boleh buat bende yang same kat aku?
karma..
tp..bagi aku peluang utk belajar setia.
tolong la..
kau kawan aku kan?
jgn sampai aku lupe yang kau pernah jadi kawan baik aku..

6 comments:

babi said...

ajak balik umah mlm2?
tu bukan kawan baik tu..trust me..
seriously kawan baik ke?mcm ade niat jht je kwn baik ko tu..

Camaro182 said...

lihatlah...
bile diri ini jauh dgn seseorg...
ade maknenye...
bile diri ini dekat dgn org...
ade tujuannye...
tak semua benda yg diri kite buat hanya sia-sia...
hehee..semangat perjuangan harmoni.

me your nightmare. said...

aku suke kwn ngn org..
aku kwn je ngn sape pon..
tp org slalu pkir laen..
manusia..
yang buruk je aku la..
yg baik tu korg ngn awek korg..

wenG said...

relex nox..laki mmg mcm tu..dia wt kte mcm hape je..yg penting aku syg kau ok :) biakan je org nk kate ape pon.dorg je yg btol agaknye..btol la plak dorg tu.aihh..

RastaMat said...

Gila nama
Gila kuasa
Gila harta
Semua Gila.....

Mulia dibalas syorga
Dosa dan sengsara
Ini hukum KARMA........

me your nightmare. said...

lagu tu..
aku dah mule faham realitinye..