random monolog

January 06, 2010

5 benda saye benci pasal diri saya.

1. saya cepat suka pada org,tapi....saya takut ckap.

2.bile saya da admit saya suke org..org tu wat hal.saya cepat marah,tapi...saya takut na marah tepat depan muke org tuh.

3.bile saya ade duit..saya suke bg org pinjam,tapi...saya xde duit lepas tu.

4.bile saya da kering langsung duit,saya na mintak balik duit tu,tapi....sayea takut.pastu halalkan je.

5.bile saya rasa sakit,saya slalu wat muke kesian n harap org pujuk saya.tapi...biasenye xde org kisah pon saye merajuk.

4 comments:

babi said...

hairan,saya pun ada masalah tu..ingatkan saya sorg =(

me your nightmare. said...

perempuan kot..
biase la..
eh..pompuan ke nih..
huhu..

babi said...

tu yang sy heran..masalahnya saya seekor babi jantan.ha3

me your nightmare. said...

huhu..
ko ade lebihan hormon pompuan kot..
akaka...