random monolog

March 05, 2012

early morning

bangun pagi harini even klas pkol 3 ptg japg.
bangun senyum sebab mimpi yg cantik.
mimpi yang aku sangka mampu buat aku senyum sepanjang hari
ya...

tapi salah..

aku bangun..online..carik gambar dia..
dan senyum
klik2 lagi..dan senyum lagi
klik lagi..aku buang senyum
klik lagi..aku terus shut down

aku tutup mata untuk sambung tidur
tak mampu
on laptop balik..
tgk gambar die yang aku save je..
dah tentu xde gmbar die dgn perempuan lain..
aku senyum..

puas..
aku shut down laptop
tutup mata dan berfikir..
aku mmg org yg x reti terima hakikat
aku selalu tipu diri aku
aku selalu cakap
one fine day he will come in my life..and live with me forever..
tapi aku sedar..
aku tipu hati sendiri selama ni..
bila aku lihat semua perempuan di samping die
aku tahu..macam langit dan bumi..
aku tahu aku x layak..
dan aku mula takut sendiri..

cuma satu hari..24 jam
aku minta dia jadi milik aku..
cuma satu hari..
kalau x boleh..1 jam?
boleh?

=)
aku mahu jadikan post ini post terakhir tentang die.
aku mahu simpan sendiri lepas ni..
aku mahu lari lagi jaaauuuuhhh dari sini..
sebab aku banyak menulis sebab die..
dan aku janji dengan diri aku harini..

'AKU TAKKAN MENULIS LAGI SEBAB KAU'

bye.

No comments: