random monolog

December 11, 2011

senyap


aku mahu senyap
mahu tinggalkn semua
mahu tinggalkan kawan2
kerana mereka pun telah tinggalkan aku.
aku x marah
mahupun berdendam
kerana mereka sibuk
dan aku pun sibuk
aku mahu tinggalkn dan ditinggalkan
aku mahu seorang
biar aku sunyi
aku mahu seorang
biar aku hilang dari mereka
mungkin aku tidak layak
kerana aku tidak cantik
kerana aku miskin
kerana aku membosankan
kerana aku pelik..mungkin
siapa tahu
tapi aku akn ingat mereka
seperti mereka ingat pada aku.
mungkin mereka ingat..
kalau x igt aku pun boleh lupekan mereka.
kerana mungkin Allah takdirkan mereka 
hanya sebagai kenangan buat aku=)
siapa tahu kan?
angan-angan hanya angan-angan
sampai bila2 pun
tapi kalau termakbul
alhamdulillah.




with love,
the new person=)

4 comments:

baltan=) said...

Wahai new person
Memori manusia suatu anugerah,mlupekn suatu yg mstahil,mgkn mkn semut bole kot, otak manusia bkn tukmlupekn tp merekod ape yg tjadi,remains kt kpale kcuali hilang ingtn.
Bumi plak dcipta tuhn tuk didiami mnusia,so be free,go thru,face it,take evrthg, sb luar dr atmosfera bumi je mmusia xde kbebsn tuk hidup. Tiada gune klu lari dlm area bumi gak.
Sendri,live alone, tuhn cipta manusia tuk bsma mnusia len dn mkhluk2 len slagi hidup, dn die adil sb die akn mkbulkn permntaan ko tuk being alone, tp kne tgu org bungkus ngn kain kapan, letak lam lubang, time tu xkn ade org len lg,dn ko pn xkn pk org len da.
Hopelessly,love u endlessly,honestly,

Old person,which cn't be renew geneticly remains as homo sapien with red blood.

me your nightmare. said...

i..i..love yu like a love song...

baltan=) said...

I love u in my real life n my dream. Never wnt to let u down,bt the moment ever come

Izzah said...

awak, is there something i dont know? kita buat awak rasa ditinggalkan ke?know that kita tak pernah lupa kat awak.kita paling sayang awak tau. no matter who you are and how much you changed, you will always be my bestfriend:)