random monolog

August 29, 2010

aku minta 2 hari.

keputusannya belum ade.
jadi aku biarkan gambar di atas.
aku penat..
oleh kerana aku dah janji x ganggu siapa2..
jadi hai blogspot..

baru pulang dr melaka.
2 hari bersama mereka.
ye terima kasih..

selepas 2 hari lagi bila aku sudah ada keputusan
aku xkan resah lagi..harapnya..
pada kau...maaf wat kau rase bersalah xterhingga..
walaupun hakikatnye tidak..
aku cume rase aku perlu ruang utk diri aku rase bahagia..

aku x tahu mcm mane nak jelaskn ape yang kabur..
aku x tahu macam mane na buat diri aku berhenti menunggu ape yg tiada..
sebab aku dah biasa menunggu..
maaf..buat kau rase bersalah bila dpt tahu..

kawan2...terima kasih krn ade waktu aku perlukan..
kawan2...kamu2 sungguh hebat pd mata aku..

buat mase sekarang aku sudah lelah..kali ini betul2 lelah...
aku mahu ruang..yang luas..yang byk oksigen..utk bernafas dgn tenang..

sumpah..aku xmahu siapa2 rase bersalah..
maaf...

No comments: